Sunday, August 29, 2010

Zara Luxury Edition Polo T-Shirt Made In Portugal





Berikut adalah koleksi seterusnya dari Gerobok Kita. Kemeja t berkolar yang sangat bergaya sesuai dipakai untuk ke kelab malam dan berdansa bersama teman-teman di malam minggu. Ye lah malam minggu mesti la nak meriah-meriah. Jangan jadi macam aku. Duduk rumah je. Gara-gara berkawan dengan mat-mat skima aku dah tak pandai cari dan pergi tempat-tempat meriah. Boring siak sorang-sorang pergi joget-joget apahal? Hahaha. Malah, kadang-kadang pergi gig pun sorang-sorang. Kat gig pulak ramai budak-budak kecik yang tak into benda-benda politikal dan intelektual. Tau nak joget-joget macam haram je. Pastu, bergaduh. Bosan.. Macam nak lempang sorang-sorang.

Biarpun scene bundle dilihat lebih menumpukan kepada barang-barang vintage dan klasik tapi apa salahnya kita melayan pakai separa mewah dikalangan muda mudi seperti Zara ini. Aku yakin tak ramai diantara kita yang mampu memiliki sehelai t-shirt seperti ini dalam keadaan baru apatah lagi kalau kita setakat budak UM yang menerima bantuan pinjaman penuh kerajaan. Memang sah-sah kita ni orang kampung yang tak mampu jadi mat stailo. Namun, Gerobok Kita memberi peluang kepada anda untuk tampil kemas, segak dan bergaya di mata awek tudung ala Yuna yang tengah in sekarang nih.

Walaupun bundle, kondisi t-shirt ini berada di tahap yang okay. Aku berani kata kondisinya di tahap 97 % tapi ada sebahagian tag di dalam baju ini dipotong separuh. Tak tau kenapa. Dari segi kain dan warna sangat cun. Macam baru. Saiz S. Bagi yang berbadan M pun boleh memakainya. Sedikit fit tidak semestinya anda mempunyai orientasi seks yang bertentangan. Mengarut. Siapa yang cakap macam tu? Sini aku tampar. Susah sangat nak hormat pandangan dan cara hidup orang lain. RM 40 untuk t-shirt ini bersekali dengan kos penghantaran. Kalau tidak berkenan dengan harganya sila berbincang dengan budak-budak gengster yang akan melayan pertanyaan anda di FB. haha!

No comments:

Post a Comment