Monday, August 23, 2010

American Heroes By Charles Freitag 50-50 shirt


T-shirt bundle kali ini memaparkan lukisan hasil dari seorang artis/pelukis dari Amerika yang terkenal iaitu Charles Freitag. Tajuk asal lukisan pada t-shirt ini diberi tajuk "Stand Strong". Dia yang dilahirkan di kawasan pedalaman Amerika di dalam keluarga yang menekankan akan penghargaan terhadap apa yang ada disekelilingnya. Memang dari zaman sekolah dia memang power dalam bidang lukisan. Malah pernah diberi penghormatan sebelum dia menerima ijazah dari Akademi Seni di Chicago. Kini Charles Freitag merupakan antara artis yang popular di Amerika apabila dia telah banyak menerima anugerah dan mendapat liputan di majalah-majalah. Hasil karyanya boleh ditemui di galeri-galeri seni dan rumah-rumah pengumpul hasil seni di serata Amerika, Kanada dan luar negara. Huh..skimanya aku.

Inilah indahnya bundle apabila kita dapat melihat sesuatu cerita di dalam sesebuah t-shirt yang kita ada. Malah, aku difahamkan merchandise ini pun dikira antara yang terhad. Tau berapa harga lukisan ini dalam bentuk lukisan berbingkai sebenar? Tak mahal, USD 4900 je. Pengsan!

T-shirt ini bersaiz XL. Bagi yang berbadan besar tu boleh sangat. Tak yang besar sangat pun tak boleh jugak. Hahaha. Aku jarang pakai baju ni. Yelah besar. Pakai kat rumah je. Material 50% cotton 50% polyester. Kondisi terbaik. Tak ada koyak. Kolar pun tak longgar lagi. T-shirt ini boleh menjadi milik anda hanya dengan RM 45 sekali dengan kos penghantaran. Mahal ke? Kalau mahal boleh je kurang lagi (nego) sampai jadi. Budak di Gerobok Kita ni tak lah zalim sangat sampai gigit telinga orang. Kalau gigit pun, gigit-gigit manjeww jeeewww....

No comments:

Post a Comment