Sunday, August 15, 2010

Guess Jeans Made In USA






Aku memang dilatih untuk memakai baju-baju terpakai di usia aku menjengah remaja oleh bapak aku sendiri. Jadi, lama-kelamaan aku sudah punya citarasa sendiri. Ini adalah antara koleksi lama jeans yang pernah aku pakai dan sayang. Lama dah aku simpan. Sekarang, fizikal aku pun dah berubah. Tekanan hidup menyebabkan aku mengembang. Apa, ingat stress boleh buat orang kurus ke? Tak jugak. Bila aku stress aku mengeteh dan pekena barang sepinggan dua nasi goreng kunyit. Lama-lama badan pun naik dengan mendadak. Lebih-lebih lagi masa aku jadi anak metropolitan. Stress manjang. Ini menyebabkan banyak pakaian aku dah tak boleh masuk. Jadi apa aku nak buat? Adik aku macam geli-geli nak pakai bundle. Dia lebih rela pakai Levis Siam. Banyak sebenarnya yang dah aku sedekahkan kat budak-budak kampung. Jadi ini adalah yang masih dalam simpanan. Bersaiz 31. Hahaha.. ada ke orang pakai seluar saiz 31 lagi sekarang ni? Made in USA menyebabkan dulu aku agak berpeluh untuk membayar di kaunter. Seluar langsung tidak ada alteration dari pihak aku. Tidak ada cacat cela koyak atau zig zag. Pokoknya kondisi masih seru!


Terus ke rumah kamu dengan hanya RM50. Nak nego lagi ke? Bukan dah habis murah ke ni siap dengan hantar sekali? Hehehe. Kau ni macam-macam la...

No comments:

Post a Comment