Tuesday, August 24, 2010

The Flintstones in Viva Rock Vegas(Bronto King) t-shirt




(logo Burger King di lengan kiri)

(haram, gambar goyang. Nasib lah!)


Semua orang masa zaman kecik-kecik suka tengok kartun. Sama la macm aku. Kalau ada yang cakap tak suka kartun sejak kecik, aku rasa ada sesuatu yang tak kena dalam kitaran biologinya. Mungkin dikongkong. Mungkin orang tuanya menganggap kartun sebagai propaganda Israel. Itu aku tak pasti. Maklumlah, kadang-kadang orang tua ni sayang tak bertempat. Sampai mengongkong keterlaluan. Ini yang menyebabkan proses pembesaran anak-anak terencat dari aspek emosi dan intelek. Kesannya sampai ke tua. Bukan senang nak jadi orang tua. Dah besar anak tu nanti, bersedialah dipersalahkan anak-anak. Peh aku dah macam pakar motivasi ni. Ye ye je aku cakap. Betul ke ni? Hahaha.. jangan ambil serius. Hidup serius sangat pun membawa kepada ketegangan emosi.

Ok ni lagi satu koleksi t-shirt bundle dari Gerobok Kita. Ilustrasi T-Shirt ini dipetik dari Filem The Flintstones Viva Rock Vegas yang pernah ditayangkan pada tahun 2000 lanjutan dari siri kartun The Flintstones pada tahun 1994. Kenapa ada logo Burger King kat sebelah kiri? Dalam filem ada satu kedai burger yang menjadi sebahagian dari plot yang mana ia diinspirasikan dari Burger King tetapi dalam filem ini ia diubah kepada Bronto Burger King. Rasanya lah, kalau tak silap. Hehehe. Aku pakai bedal je ni.


T-shirt bundle kali ini bersaiz L. Tapi setelah dipadankan dengan badan aku yang tak berapa besar ini ianya fit to M. Warna dan kondisi masih di tahap 90%. Maklumlah bundle. Tiada lubang kecil hasil kekejaman mesin basuh durjana. Tak la macam baru. Ada description pasal t-shirt ni kat ilustrasi tu, tapi tak jelas. Kalau tak boleh tengok trademark/keaslian t-shirt. Haram betui. RM 35 (nego) terus ke kotak pos anda yang dah berkarat tu.

No comments:

Post a Comment