Monday, September 13, 2010

Minnesota Lady's Slipper 50-50 single stitches shirt





Salam lebaran. Hari ni barulah sempat Abang Gerobok bukak kedai. Hehehe. Padahal bukan beraya sangat pun. Biasanya cuti besar macam ni tak ramai yang surf internet untuk mencari produk bundle. Tu yang aku malas nak upload barang-barang aku yang dah menyemak kat rumah.

Hari raya ni aku tak beli t-shirt pun baik bundle mahupun baru. Memang tak menyempat dan keadaan ekonomi yang tak berapa begitu mengizinkan. Aku mengucapkan terima kasih kepada kepimpinan negara atas hal ini. Semua diuruskan dengan baik. Rakyat pun mampu menyeringai macam kena celup minyak panas. Semua barang ada 'pelarasan' harga. Elok sangat la tu. Kalau tiap-tiap tahun buat penyelarasan baru lagi bagos! Aku berharap harga ayam bersih boleh jejak RM18 sekilo tahun depan untuk masa depan generasi akan datang!- Itu jelah alasan dia nak sedapkan hati.


Aku ni kalau dilayan memang macam ni. Merepek bukan-bukan. Dah tak macam blog bundle pun macam blog sumpah seranah pun ada. Ok sekarang ada lagi sehelai t-shirt bunga rasmi bagi daerah Minnesota nun di Amerika Syarikat sana. Kain 50% cotton-50% polyester. Jahitan tunggal (single stitches). Bersaiz M. Kondisi terbaik. Kolar masih tegang lagi. Tak ada lubang. Selesa di pakai untuk ke pasar malam membeli kepak ayam bakar. Boleh menjadi milik anda bermula dari RM 35. Sila berhubung di pihak kami di email mahupun facebook yang tertera di sebelah. Sekian terima kasih...


"Sedara, cinta itu seperti kehidupan. Kalau kita sanggup mengharungi susah dan senang dalam meneruskan kehidupan, kenapa kita tidak sanggup mengharungi perkara yang sama dalam meneruskan percintaan? Sekian sahaja dari saya Farit Esmet Amir dari Dunia Jam 10."

No comments:

Post a Comment