Monday, September 6, 2010

Ben Davis Short Sleeve 50-50 Shirt, 1/2 zip, navy solid


Ada beberapa hari lagi untuk berhari raya aidilfitri bagi yang menyambutnya. Kru-kru di Gerobok Kita sentiasa mendoakan yang terbaik untuk pelanggan dan pengunjung belog pakaian terpakai yang amat mengarut ini. Biarpun kononnya sibuk untuk persiapan raya, namun Gerobok Kita sedaya upaya untuk mengeluarkan koleksi terbaik dari kami untuk menjadi tatapan dan milik anda bagi yang berkenan.

Bagi yang belum pernah dengar pasal Ben Davis, sekadar kelengkapan penjaga zoo di Papua New Guinea atau Burkina Faso. Namun anda silap. Terimalah kenyataan bahawa dalam kehidupan kita ada sisi sengal ubi kentang di situ. Ben Davis merupakan antara label yang menjadi kegemaran artis hip hop seperti Dr. Dre dan Beastie Boys yang mana mereka merupakan budak-budak yang lepak kat bus stand New York dan pernah menyebut label ini dalam lagu-lagu mereka. Rapper Chicano yang nama dia Lil' Rob pun gak, pernah sebut brand ni dalam lagu dia. Ah ramai ah budak-budak rap/hip hop ganas ala gangster-gangster yang suka pakai brand ni. Aku pun tak tau kenapa. Apa yang pasti Dimmu Borgir (teringat pulak la kat Latip Borgiba. Buka apa la dia agaknya hari ni?), Cradle of Filth atau Impaled Nazarene belum pernah dilihat memakai outfit dari Ben Davis.

Bercerita tentang baju ini-ketika ini baju ini masih dalam keadaan yang sangat-sangat cun melecun iaitu pada tahap 98% la. Tak ada cacat lubang warna pun masih elok. Material terdiri dari kapas dan polister. Mempunyai zip separuh. Kocek dua. Berwarna biru tua. Bersaiz M. Sangat sesuai digayakan untuk majlis koktel! haha. Bagi yang berminat anda bakal menjadi milik anda setelah anda layangkan RM45 kepada ahli Gerobok Kita dan sekaligus kami melayangkan kepada anda pula dengan seberapa kadar segera baju ini ke rumah anda untuk digayakan di hari lebaran nan indah ini. Anda mahu nego? "Sila kan..jemput-jemput... Rasalah ketupat ini dengan rendangnya sekali-sudilah rasa kuihku pilih lah yang mana satu.... haih di hari begini kita menjamu selera, kita bermaaf-maafan di suasana hari raya..... WAU!!! (ala rock 80'an)"

Sori Kak Pah. Lagu raya versi hardrock 80'an berseluar corak harimau.

No comments:

Post a Comment