Sunday, November 7, 2010

Padress Baseball V-neck retro shirt 50-50







Ya... Kali ini mari kita bersukan ala bundle. Sukan apa adik-adik? Baseball! Ya, sukan yang langsung Abang Gerobok tak tau main tapi mempunyai rekaan yang menarik dalam penghasilan jersi dan fabrikasi yang berkaitan sukan ini. Seringkali artis atau penghibur yang bergenre hip-hop atau hardcore moden mengenakan gaya ala pemain baseball sebab apa Abang pun tak tau lah.. Haha.


The San Diego Padress merupakan pasukan utama dalam liga baseball yang berasal dari San Diego, California. Pasukan ini telah bermain di Divisyen Barat dalam Liga Kebangsaan. Ditubuhkan pada 1969 dan pernah memenangi acara ini pada tahun 1988 dan tewas pada tahun 1998.


Sand Knit merupakan pengeluar jersi yang diasaskan di Illnois, Amerika Syarikat bermula pada tahun 1921. Namun evolusi demi evolusi, Sand Knit mula diambil alih oleh Mc Greggor pada tahun 1984. Tag Sand Knit Mc Greggor boleh dilihat sekitar tahun 1987, 1988 dan 1989 sebelum Mc Greggor bungkus pada tahun 1990.


Bagi sesiapa yang berminat dengan baju bundle ini dan baju-baju bundle lain bolehlah menghubungi saya menerusi emel di sebelah. Harga di yang ditulis bukanlah termaktub di situ tetap boleh di-adjust ikut deal. Itu sahaja. Selamat bertugas. Haih..boring!



Saiz : L

Material: 50% cotton 50% polyester

Kondisi : Baik. Jahitan dibahagian bawah t-shirt ada yang terlerai tapi boleh dijahit
semula. Tiada kebocoran.

Harga : RM 45 (termasuk wang penghantaran dan sangat boleh dirunding kedai kopi dan roti kukus)

No comments:

Post a Comment