Saturday, November 13, 2010

Kennedy Space Centre/Atlantis t-shirt 1992





Kali ini Gerobok Kita akan mengenengahkan satu lagi t-shirt bundle yang dikeluarkan pada tahun 1992 bersempena Pusat Angkasa Kennnedy yang terletak di Florida, Amerika Syarikat.

Pusat Angkasa ini mula beroperasi seawal tahun 1968 dan berfungsi sebagai pusat pengurusan dan operasi pelancaran bagi angkasawan Amerika. Malaysia pun dah ada angkasawan. Kajian pun dah banyak dilakukan dan aku rasa mungkin dah ada draft untuk projek seterusnya. Namun, yang bakal dibina ialah loji nuklear. Aku dengar ramai orang-orang kampung di kawasan yang dicadangkan itu menyokong idea ini. Baguslah. Aku pun suka. Maksud aku, aku suka pakai baju bundle dan suka pula berkongsi minat dengan rakan-rakan lain sama ada di atas talian mahupun di luar. Er..tak nak bina loji bundle? Hahaha.


Saiz : M



Ukuran : arm pit- 19"/ length-26"



Material : Kapas 100%




Kondisi : Single stitches/TERBAIK!



Harga : RM 35 nego (termasuk upah budak pejabat pos kawasan anda!)

No comments:

Post a Comment