Monday, July 5, 2010

Paul Smith Denim Made In Morroco/Seluar Jeans Paul Smith






























(Itu dia! Made in Morocco!)


Sebenarnya sayang jugak aku nak membiarkan barang-barang aku dikecek kawan-kawan atau orang di blog. Tapi apa nak buat. Aku lambat lagi nak posting. Dah tentu la keadaan aku betul-betul gawat. Apatah lagi nak menjelangnya hari raya (peh, puasa pun belum siak! Hahaha).. takkan aku nak duduk termenung tengok budak main bunga api? Kurang-kurang keluar beraya ikut kawan temankan diorang pergi rumah awek diorang... Dah tu takkan nak pakai compang camping? Smart tu tak la. Ranggi sikit kena ada!~ Haha..


Apa pun ini adalah antara koleksi peribadi yang aku sayang. Nak alter pun sayang. Jadi aku biarkan macam tu je. Nak pakai pun sayang, apahal ni?! Tapi orang kata, kalau kita bagi pada orang sesuatu yang kita sayang ganjarannya lagi besar. Sedih jugak. Tapi apa nak buat. Seluar jeans ni didatangkan dari Morocco. Saiz 34. Aku pakai longgar sikit. Tak ada lubang. Potongan straight cut. Memang perfect la.

Aku pernah terbaca forum yang orang nak tolak seluar ni sampai RM200. Tapi sebabkan blog ni blog untuk cari kawan aku tolak RM150 pun okey lah walaupun agak sedih nak tolak seluar ni. Kalau nak "sembang" lagi pun apa salahnya... member-member apa ada hal?


No comments:

Post a Comment