Monday, October 18, 2010

Lacoste Polo Shirt Made In France









Dah lama sangat tak upload baju bundle di blog ni. Sejak kembali bertugas aku sibuk manjang dan badan pun letih-letih. Aku ingat kena air alfalfa baru steady agaknya. Pergi balik lebih kurang 60 kilometer naik skuter bukan kerja senang, brader~! Haha.

Baju bundle adalah pilihan atau alternatif untuk kita tampil lebih bergaya dalam harga yang murah dan sederhana sesuai dengan status item berkenaan. Jadi tak hairan ramai yang memilih pakaian terpakai sebagai persalinan sehari-hari.


Item bundle seterusnya dari budak-budak Gerobok adalah t-shirt Lacoste buatan negara pengeluar Lacoste iaitu Perancis. Bukan Jepun dan entah mana-mana negara lagi dia sub-kan untuk bikin baju macam sekarang-sekarang ni.


Bersaiz 6. Keadaan masih cun tanpa lubang dan koyak. Dibuka pada kadar RM 45 tanpa caj penghantaran terus ke rumah anda dan terus digayakan di pasar malam berdekatan kediaman anda. Anda diminta berhubung dengan pihak Gerobok Kita menerusi email atau Facebook Gerobok Kita yang dipenuhi awek cun tu. HAHA. Berjumpa di lain waktu. Bye Muah Muah!

No comments:

Post a Comment